25 Haziran 2013 Salı

EGO'nun mantığını anlamak

Toplu taşıma araçlarında genellikle METRO ve EGO otobüslerini kullanıyorum. EGO biletlerini indirimli kullanabilmek için pasa alma zorunluluğu var. Öğrenci kimliğinin yeterli olmaması ve her dönem yeni paso alma zorunluluğu çok mantıklı değil. Tabii bu biz öğrenciler açısından. Yoksa bu Belediye için iyi bir kazanç, Ankara'da ki öğrenci sayısı düşünülürse.
EGO kartı alırken genellikle 10'lu alıyorum ancak dün akşam ikili aldım. Akdereden aştiye gelebilmek için EGO otobüsüne bindim sonra da metroya aktarma yapacağım. Nasıl olsa 75 dakika transfer var diye düşünürken, metroda turnikeden geçemedim. Üç kez denedim olmuyor, sonra görevliye gittim aldığım cevap "ikili biletle transfer olmuyor". Yapacak bir şey yoktu, başka bilet kullandım. Anlamaya çalıştım yani 5'li, 10'lu, 20'li biletlerle transfer oluyordu da neden ikili ile olmuyordu aklım almadı. Sabah 153 numaralı Mavi Masa'yı aradım telefonu açan hanıma durumu anlattım bunun matığını sordum. Kurul kararı ile böyle dedi. ben bunun mantığını anlamadığımı ve biletlerin üzerinde de transferli yada transfersiz yazmadığını dolayısı ile insanların çoğunun bunu bilmediğini ve mağdur olduklarını söyledim. Görevli hanım dilekce verip sorularınızı ve mağduriyetinizi bildirmek istermisiniz dedi. Elbette diyerek TC numaramı ve telefon numaramı verdim. Bakalım ne gibi bir cevap alacağım merakla bekliyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder