15 Haziran 2013 Cumartesi

Kamu spotu gibi olsa hayat


 Yukarda ki kamu spotunu izlediğimde ne kadar güzel demiştim. Gerçekler ama kamu spotunda ki gibi değil malesef. İlk önce yanlış olandan değil de doğrulardan  başlamak isterim. Devlet hastanesinden iki kez randevu aldım ve gerçekten beklemeden randevu saatim geldiğinde muayene olabildim. Gerçi doktor beni 'Hoşgeldiniz Nejla hanım bizde sizi bekliyorduk' diye karşılamadı. Öyle bir beklentim de yoktu zaten. Ama biraz daha özen bekleme hakkım var sanırım. Türkiye'de önceki yıllara bakarak sağlık sisteminde büyük gelişmeler yaşandı ama yetersiz. En önemli şey olan hasta mahremiyetine özen gösterilmiyor mesela. Göz doktoruna gittiğimde ben muayene olurken benden sonra muayene olacak hasta da odadaydı yani ben muayene olurken beni izledi. Bu kesinlikle olmaması gereken bir durum. Hele röntgen odalarına aynı anda birden fazla hastayı almaları, birisi rötgen çekilirken diğerlerinin zararlı ışinlara maruz kalmaları anlaşılır gibi değil. Kısacası daha kat etmemiz gereken çok yol var.

2 yorum:

  1. Sözlerinizde doğruluk payı var.Ülkemizde bir insanın sayabileceği kadar yasa var. Malesef bir vatandaşın sayamayacağı kadar yasal açık mevcut. Bu yüzden bazı insanlar yaptıkları işi kılıfına uyduruyor.Peki sizin çözümünüz ne?Diye sorarsınız siz şimdi.Size çok basit gelebilir ama çözüm vicdanlı bireyler yetiştirmek.

    YanıtlaSil
  2. Çözümünüz bana basit gelmedi aksine vijdanlı ve namuslu insanların yetişmesiyle bu sorunların hemen hemen hepsi biter.

    YanıtlaSil