18 Haziran 2013 Salı

Ve finaller

Ve bir dönem daha bitiyor. Finaller başladı. Bugün ilk sınava girdim daha doğrusu imza atıp geldim. Çünkü sunum ve seslendirme dersinde sunum yapmıştık ve o sunumlar final yerine geçti. Böylece sınav günü imza atıp geldik. Ne büyük mutluluk bu bir öğrenci için bilemezsiniz :) Seçmeli dersler de benim için önemli olan derslerin eğlenceli geçmesi ve bir şeyler öğrenmem. "Sunum ve Seslendirme" derside eğlenceli geçti. Mehmet Can Doğan hocanın derslerini seviyorum. Gerçi sunum hazırlamak ve yapmak kolay olmadı ama buna rağmen bu dersi seçmiş olmaktan memnunum. Diğer bir seçmeli ders olan "Basının Güncel Sorunları" derside çok eğlenceli ve faydalı geçti benim için. Dersi Anadolu Ajansı Genel Müdürü Kemal Öztürk verdi. Çok da başarılı oldu kanatimce. Kitap okuduk ve bu kitabı 5 dakika içerisinde özetlemeye çalıştık. Ve ben kendi adıma nasıl yapılması gerektiğini öğrendiğimi düşünüyorum. Kitap özeti yaparken çok güldük çok komik şeyler yaşandı. İnternet devrimi üzerine birçok şey anlattı hocamız. İyi ki seçmişim bu derside.  Diğer bir seçmeli dersde "İnternet Gazeteciliği", dersi Konur Alp Korkmaz hoca verdi. Çok Çok başarılıydı. Çok samimi ve eğlenceli anlattı dersi. O kadar çok şey öğrendim ki bu bloğuda bu ders için açtım final sınavım olacak bu blog. İşte böyle bir dönemi daha bitirdik acısıyla tatlısıyla.

                                       Basının Güncel Sorunları son ders 
                                       hocamız Kemal Öztürk ile

3 yorum: